DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 22. juli 2012

At folde fugle

Jeg har længe gået og luret på, om jeg skulle folde fugle. Jeg synes de er meget dekorative, men jeg synes også, det ser lidt indviklet ud at folde dem. Min genbos kinesiske svigerdatters kinesiske mormor folder dem i masse vis. Her ses et par stykker, som jeg så lige tænkte, at jeg kunne gøre efter!!!!


Heldigvis vil kinesisk mormor, som sidder helt ude i Kinaland gerne lave mange og sende til mig. At folde fugle er det bedste hun ved.  


  


3 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er de skønne! Den kinesiske mormor kunne lave en webshop og få hele verden som kunder.

    SvarSlet
  2. De er så fine og flotte.
    Kinesiske mormor må absolut lave webshop, jeg handler gerne så.


    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hør nu, det er jo slet ikke så svært endda :-) Har lige selv foldet traner og de klassiske æsker med succes. Købte fint papir i Tiger-butikken. De har sådan en blok med flere forskellige farver/mønstre. Super fint. Tak for en fin og inspirerende blog - god arbejdslyst! :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar