DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 22. maj 2012

Hold på potterne

Hele tiden er jeg ude for at rejse væltede potter!!! Bare det blæser det mindste, er det galt. Så gik jeg i løsningsmode. Kunne jeg  bruge ståltråd, snor, strips eller andet, til at holde potterne fast i oprejst position. Det blev til klemmer. Helt almindelige tøjklemmer. Der kan laves et helt spindelvæv af potter, som sammenholdes med tøjklemmer. Nu vælter potterne ikke mere og klemmerne kan ikke ses mellem blomsterne. 







9 kommentarer:

  1. Det var kløgtigt:) Rigtig god idé, er også irriterende når potterne hele tiden vælter, pga modernatur lige synes hun skal give os engang blæsevejr, nu hvor vi lige er blevet velsignet med det dejlige vejr..:)

    SvarSlet
  2. Supergod idé! Den tager jeg straks til mig - tak!

    SvarSlet
  3. Smart :-) jeg tager også straks til mig...nåhh, skal vist først købe blomster til potterne!

    SvarSlet
  4. Det er en fin ide. Den må jeg lige gemme:-)

    Her er det nu ofte parasolen som vælter;-)

    SvarSlet
  5. Super god ide, den bruger jeg, tak.

    kh. Lis

    SvarSlet
  6. Hvor har du en skøn blog - glæder mig til at følge dig:)

    SvarSlet
  7. Suuuuper god ide- tak for den!:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar