DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 15. juli 2012

Pimpet sjal

Så kom den gule kant på og det gjorde da en markant forskel. Jeg er sikker på, at det dette gamle pimpede sjal nu kommer stærkt i brug igen. Som før nævnt - det bedste ved strikkede sjaler er, at de ikke krøller, når de ligger i bunden af tasken, men til gengæld luner dejligt, når man lige hiver dem frem, på en sen sommeraften. 




Guide: Af med alle frynser - hækle stangmasker hele vej rundt (turkis) - hækle tunger: en fastmaske, spring 1 over, *6 stangmasker i samme maske, spring  over, en fastmaske*. Gentag fra * til *

11 kommentarer:

  1. Det ser super fint ud! Godt pimpet : )

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot - supergod idé, Marianne! Jeg har bluser i de to farver, som er et par af mine yndlingsfarver :-)

    SvarSlet
  3. Hold op det blev et lækkert sjal. Virkelig god ide til at genbruge :-)

    SvarSlet
  4. Supernice! Er også vild med alle de kjoler du syr ,o)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare smukt og sirligt! Så fine farver du har valgt! Og kanon idé med at pimpe en oldie, det skal jeg da også have forsøgt mig med! Ha en skøn søndag!

    SvarSlet
  6. super fint ... friske farver ;0)

    SvarSlet
  7. Hej :)
    Kan se du har deltaget i min give away.
    Du mangler bare lige at skrive din mail (hvis nu du skulle være den heldige vinder) og så tror jeg heller ikke du har fået meldt dig som fast læser vist .?

    Hyggelig og kreativ blog du har iøvrigt :)

    SvarSlet
  8. Så nydelig sjal!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

    SvarSlet
  9. Har du et mønster til selve sjalet, det kunne jeg godt tænke mig at strikke. Jeg kunne ikke logge ind på min google konto i dag, så det blev en anonym kommentar i stedet

    SvarSlet
  10. Så lykkedes min konto. Det er mig, som gerne vil have et mønster til sjalet

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar