DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 15. marts 2013

Sæt kulør på fejeriet

Solen skinner fra en skyfri himmel og jeg er netop blevet færdig med at hækle en kost. Nu skal det blive forår, så jeg kan komme igang der ude. 

Jeg ved ikke hvor idéen kom fra, men det var vel noget med at have lyst til at hækle uden at have noget der skulle hækles - alstå - hvis du forstår. Jeg havde for længe siden købt en lille pakke med akryl garn hos Søstrene Grene og jeg kan oplyse at det lige rækker til en kost. 





15 kommentarer:

  1. Ha - hvor festligt!;o) Så tror jeg faktisk, at jeg ville kunne li' at feje. God fornøjelse og god weekend.

    SvarSlet
  2. Hihi, knallfin heklakost! :) Du må ha det mest fargerike huset som finst :)
    Eg trur jammen eg må kopiere ideen din, og då skal eg sjølvsagt linke til deg :) Du boblar jo over av inspirasjonsglede og kreativitet :)
    Riktig god helg :)
    Klem, KristiN

    SvarSlet
  3. Den er bare flot. Super ide, jeg tror jeg stjæler den og laver noget lignende her hjemme.

    God week-end til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hehe, hvor er det fedt! :)

    God weekend.

    SvarSlet
  5. Hvor er det en lækker kost :) Så er det da lige før man ikke kan lade den være, og bare har lyst til at feje hele tiden ;-)

    SvarSlet
  6. Det er da noget af det mest herlige jeg har set i lang tid!! Genial ide :-) og super forårsagtig.

    SvarSlet
  7. Fantastisk kost! Når jeg får lavet sådan en, er det slut med at sætte kosten i skuret. Den skal stå, så den kan ses :-) Hvor er den fin!
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  8. Fed kost, jeg er helt vild med at se strik /hækling brugt på den måde, og med akryl garn kan den fint holde til brug

    SvarSlet
  9. Der er fut i fejekosten - pragtfuld , så gider man feje :)

    SvarSlet
  10. Smiler - sikken en herlig kost :-)

    SvarSlet
  11. Jeg har købt en (forholdsvis) dyr kost, der er lavet i hånden og med rigtig hestehår. Den fortjener da bestemt at blive pyntet så fint som din! Regner med at det er en kost der kan holde resten af mit liv! Flot kost!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar