DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 18. juni 2012

Fold et The-brev

Idag kan man vel kun tænke på the. Det blev til denne idé: "Fold et the brev". Brug det som gave og send en lille besked med. 

En lille gaveting

Print eventuelt billede - klip ud - tegn af

Fold og put The pose i

Fold hele tiden ind over hinanden - så brevet lukkes automatisk

Lim eventuelt en lille besked ind i bunden

The der frister

Brug eventuelt clips til at lukke med

Pakkes sammen med kop "From Sister to Sister"
 Jeg ved hun bliver glad.

FIF: The-brevet kan også bruges som brev, hvor der er en længere hilsen skrevet indeni. At få et brev og lidt lækker the, kan da kun gøre glad og pakken er jo ikke større end, at den kan sendes med posten eller lige pludselig ligge på kollegaens bord, eller dumpet ned i venindens taske, eller..... 

20 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Sender ofte breve til de veninder der er flyttet langt væk, så de skal da helt sikkert have et stykke chokolade og et tebrev med næste gang! :0)

    SvarSlet
  2. Fantastisk skøn idé som helt sikkert skal afprøves. Min skønne kollega er altid sød at komme med små gaver - her er endelig en sød måde at gøre gengæld :)

    SvarSlet
  3. Det var en sød lille idé. Hvor har du købt den fine kop henne? :-)

    Venlig Hilsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Angående kop, prøv at se mit indslag fra lørdag d. 16. juni.

      Slet
  4. Genial ide. Det er så lidt der skal til for at gøre folk glade.
    Og velbekomme da, men det er din egen fortjeneste. Jeg skriver kun det der er rigtigt. :-))))))))))

    SvarSlet
  5. Sikke en fin og sød idé og det er da rimelig nemt at lave. Så er det jo ingen sag at glæde en ven eller bekendt på en regnfuld dag som idag. Tak for tippet :0)

    SvarSlet
  6. Skøn idé, Mariane, og sikke noget smukt papir du har brugt :-) Er det fra Søstrene Grene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det en en blok, A4, med mønstret papir fra Søstrene Grene. Neeehhh, nej, jeg tror faktisk det er fra Tiger Butikken for noget tid siden.

      Slet
  7. Super fin ide.
    Igen, igen sidder jeg og ønsker flere timer i døgnet, når jeg besøger din blog, som bugner er gode ideer eller opfriskning af ting, som har ligget i glemmebogen mange år.
    Tak fordi du deler så rundhåndet ud af din kunnen.

    SvarSlet
  8. Det er bare en vildt sød idé., Marianne.
    Knus

    SvarSlet
  9. Tak for inspiration...helt vildt sødt!

    SvarSlet
  10. haps, den fine ide, stjæler jeg altså. Som du skriver: Den kan da kun gøre dagen bedre, gladere og modtageren føler sig elsket.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Så søt idé - skal vise den til min te-elskende datter - dette var en fin idé til venninnegave - med en hyggelig hilsen i:)

    God kveld:)

    SvarSlet
  12. Faldt tilfældigt over din side igår og blev hængende længe........... Super skønne, søde og anvendeligte ideer. jeg hapser nogen stykker og linker til dig og din side når det sker. Ved slet ikke hvor jeg skal starte :-) godt at en frisk og ubrugt sommerferie står for døren.

    SvarSlet
  13. Det er da bare den sødeste ide. Den tager jeg til mig og vil sprede lidt glæde.
    Ville jo blive stjerne lykkelig hvis nogen sendte en til mig ;o)
    Hanne

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare en sød ide - tak fordi du delte :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar